Vad ska jag göra idag ?:O

Jag har ingen anning om vad jag ska göra idag. Kanske ska träffa några ? Men ingen är ju hemma nu vid påsk! Men alla måste passa på att träffa mig innan jag åker till trysil på söndag! Jag kommer säkert inte blogga så mycket när jag ska ditt, det kommer bli grymt kul i allafall Emma och Sebbe och Vilde och mina kusiner kommer att vara där ! Det kommer säkert bli as kul :D 
På lördag kommer jag få öppna mitt påskägg! Jag hoppas mest att jag kommer att få barnbidraget:)


vad önskar ni er då i erat påskägg då ? :)

 Haha var tvungen att lägga ut den här, dom gville faktiskt vara med på EN bild :)


/NORA

Kommentarer
Postat av: LOVISA

HAHAH

2010-04-02 @ 13:58:54
URL: http://lovisastrom.blogg.se/
Postat av: NORA

HAHAH

2010-04-02 @ 14:18:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0