Jag är jätte trött !

Jag är grymt trött, jag har ingen anning om vad jag ska göra imorgon...
vad ska ni göra ? :o
haha men jag har jätte kul just nu sitter och chattar med Moa Bosell, sjukt kul !
SKRATTAR*
förlåt för dålig uppdatering idag men har inte orkat skriva så mycket, men sånna dagar kan man ju också ha, eller hur ?
Idag var jag med Wilma en stund, vi var ute och tog kort, sen åkte jag Pappa och Kristina och åt mat på en resturang. När vi skulle åka hem där ifrån såg jag Hanna Linn och Ida så jag var med dom en stund. sen tog jag bussen hem vid klockan åtta. Och nu sitter jag här, jag har sett på talang och Anna Anka söker assistent. Haha !
På söndag KANSKE jag Wilma och Frida ska åka och bowla, vet faktiskt inte. Men hoppas !
Jag håller på att somna nu när jag sitter och skriver.. hah !

Jag har inga planer för imorgon tror jag om jag inte kanske ska göra någonting med pappa eftersom han åker till peru i fyra veckor... Men Kristina och jag har bestämmt att nästa resa ska vi åka till LA :D haha, det tror jag vlir lyckat :D



FINA MOA !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0