40 DAGAR:D

Bara 40 dagar kvar t sommarlov. SKÖÖÖÖÖNT!


Sen drog jag och Simona på handboll. efter handbollen var vi ute och kollade på 97 killarna spela fotboll, sen kom gabbe och johan ! -.-'
 
Imorgon ska jag träffa min fina NICOLE HOLMBERG ! OHH! Jag har saknat dig gumman !

Jag Linnea och Ida och Lovisa tog jätte roliga bilder på rasten som jag ska visa för er snart ;D

pluggar till non som är imorgon också.. Jag har läst igen allt mer än åttiofem gånger ändå sitter det inte ! -.-'´jag orkar inte skriva in allt på ett A4 papper heller... :/ 
 
BILDERNA


 Haha jag
 Linnea har krymt :O
 Ida har krymt :O

Jag har krymt :O 
 
 Gangstaaaa :D<33
 Lovisa jobbar flitit ! <3 :D
 en cooling från fyran, dom hade musikal idag.. naww ! :)

/ Kramar !
finns alltid här simona, för att jag älskar dig ! och du är underbar!



Kommentarer
Postat av: linnea

haha, älskar <3

2010-04-21 @ 19:15:12
URL: http://baralinni.blogg.se/
Postat av: Nora

haha, jag med :D §§ <3

2010-04-22 @ 15:25:50
URL: http://noralife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0